BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 6, 2010






Untuk berjaya didalam sesuatu perniagaan, seseorang haruslah mengetahui apa yang perlu dia lakukan jika memceburi bidang perniagaan. Apa yang penting,kita perlulah tahu untung rugi sesuatu produk yang diniagakan. Pada masa yang sama,risiko juga memain peranan yang penting dalam bidang perniagaan. Biasanya, apabila kita telah tahu risiko yg bakal dihadapi, kita akan lebih bersedia dan cuba untuk mengelakkan dari tersilap langkah dalam perniagaan tersebut.

Jadi, apa risiko-risiko dalam bisnes Ezyreload Top-Up ini:

1. Yuran pendaftaran - Serendah RM40(RM10 dapat modal) seumur hidup
2. Modal perniagaan - Tiada had minimum

Yaa, ini adalah contoh risiko yang hakikatnya anda perlu hadapi. Walaubagaimanapun, dari apa yang saya 'BOLD'kan di atas, risiko yang perlu dilalui adalah sangat kecil dan tidak akan menjadikan anda seorang yang bankrup. Jadi anda tidak perlulah risau...Hanya jalankan perniagaan anda dan jana wang tiap-tiap hari.

Perniagaan Ezyreload top-up ini tidak perlu mencari downline.Ini kerana bisnes ini bersifat 'Real Time Income' bukan MLM. Semakin banyak anda membuat jualan semakin banyaklah keuntungan yang anda akan perolehi. Malahan saya berani jamin anda akan mendapat RM$$$ sehari jika anda kuat berusaha.


untuk maklumat lebih lanjut sila lawati web site saya :
http://ezyreload4u.com/?ref=83

nur muhamad bin saiholbari
http://ezyreload4u.com/?ref=83

0 comments: